1 grudnia 2012

Nowy SAL

Zwariowałam!
Ale jak nie zwariować jak takim czymś kobitka kusi:)
Żeby było śmieszniej, Bagira, pomysłodawczyni SALu, podpatrzyła u mnie nasz Wiśniowy SAL, zorganizowany przez Mysię, który kontynuuje ta dzielna osóbka Szczególnie spodobał jej się pomysł rozsyłania kolejnej części po wyhaftowaniu poprzedniej. Wtedy wiadomo kto rzeczywiście chce haftować, a nie kolekcjonować wzorki. SAL jest otwarty, w każdej chwili można dołączyć. Jakby kto miał problemy z językiem rosyjskim, służę pomocą:)

To jest blog organizatorki: http://domovnitsa.blogspot.com/
I blog SALowy: http://6fatmen.blogspot.com

Rzuciłam się w wir haftowania tych bałwanków o całym świecie i innych robótkach zapominając.
Pierwszy facio gotowy:)


Wykorzystałam ten sam len jak i w Wiśniowym SALu. Na zdjęciu wygląda blado, czego zresztą chcieć po zdjęciu robionym o północy...

I na deserek:) Jedna z pozycji ułożenia się Cekina do snu - tylne łapki wyglądają czadowo:)

I jeszcze jedno przytulne gniazdko;)

Echa komentarzy:

Dmitrena, Violet, Пенелопа - спасибо за Ваши комментарии о Вишнёвом САЛе, да он не из лёгких, но результат стоит того! Присоединится в принципе можно и сейчас, только каждая следующая часть схемы  высылается после отчёта о предыдущей, мотивация чтоб не пропадала:)
Karolina - służę pomocą jakbyś chciała dołączyć do nas i haftować bałwanków.
Koala - да, мэйнкунчик у нас:) Я к тебе как забрела, да как Патапуфа увидела, влябилась в серенькое чудо:) Нашему только годик, у нас полтора месяца, кухонные полки запросто ометает хозяйским взглядом;) А как у тебя прочитала, что к 4 годам до своего окончательного роста эти коты дорастают... мдя, посмотрим до скольки наш дорастёт:)
Orin, Iwona, Renka, AGA, Kajka, Daniela - ogromne dzięki za zachwyty nad Cekinem, nie podejrzewałam nawet, że na kocie może mi tak zależeć:)
Aneladgam - Basia wie, co dobre;) Już parę znajomych miało bezcenną zszokowaną minę jak pierwszy raz widzieli naszego kota - wszyscy bez wyjątku spodziewali się małej kuleczki, a tu prawie ryś dostojnie kroczy:)

9 komentarzy:

  1. Wzorek SALowy prześliczny! Chociaż sama się nie zgłoszę (za dużo mam hafciarskich planów), będę Wam gorąco kibicować! Cekin rewelacyjny w każdej pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wzorek salowy bardzo fajny :) szkoda ze u mnie krucho z czasem... kotek fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa Twoje prace jednak Cekin przebija wszystko, kupa pieknego i kochanego futra. Juz mozesz bezproblemowo dodawac komentarze na moim blogu Pozdrowienia Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten SAL, nie trudno zrozumieć Twoja na niego ochotę.Przyjemności życzę, a kociak rozkoszny!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały sal, chętnie bym z Wami wyszywała, ale nie na pewno bym się nie wyrobiła z terminami! no to jestem sąsiadką Twojego męża:)) dla mnie pultok to to samo określenie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczny ten wzorek, a Twoja pierwsza część już pokazuje, że całość będzie świetnie wyglądać . Kotek (no Ryś) fajnie wygląda jak tak śpi w dziwnych miejscach :)
    Dziękuję za to "Trzymaj się" - dodaje sił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. małe arcydzieło! i piękny kociak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Мариш, великолепный семплерчик с снеговиками получается!!!! А схемку можешь сбросить?

    OdpowiedzUsuń