23 marca 2013

SALomania:)

         Spełzły na niczym ambitne plany zamieszczanie chociażby jednego wpisu w miesiącu. Marne wytłumaczenie, choć zawsze jakieś - znowu pracuję! Haftuję mniej i tęsknię za igłą.
I zapisałam się na kolejny SAL:):):) A co:)
Haftujemy 4 pory roku. Do końca marca musiałam pokazać zimę i wyrobiłam się:) A teraz zima może już sobie pójść i ustąpić miejsca wiośnie!

Domek i  ptaszki haftowałam ręcznie farbowaną muliną od Ani

                                       

Przepraszam za pogniecenia, pranko/prasowanko będzie na końcu.

Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze!!!

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię domki, zwłaszcza czerwone :)))
    Piękna ta Twoja zima!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny wzór! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. получилось замечательно, отчетик принят:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że w końcu zrobiłaś wpis :) I to z tak wspaniałym samplerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Хорошенький домик получился :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak cudnie znów zobaczyć u Cibie wpis ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych i spokojnych Świąt! A to teraz wiem dlaczego ta zima wciąż u nas jest :) ale teraz to już na pewno sobie pójdzie :) Trafiłam tu dzięki naszym haftom i będę zaglądać jeśli mogę, gdyż wszystko mi się tu podoba, urzekły mnie zwłaszcza mysie baletnice. Pozdrawiam Ula














    ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny samplerek nie stracił na aktualności! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten domek:)))
    Bardzo fajne te kolorki!
    Kiedyś wyhaftuję te pory roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :)))
    T.W.T.T.

    OdpowiedzUsuń