31 maja 2013

Wiosna

Ostatni dzień maja, ufff, wyrobiłam się ze zdjęciem:) Inaczej bym nie dostała kolejnego schematu, a tego bym nie zniosła!


Kolorki są pół na pół oryginalne i dobrane - co się nawinęło, dlatego ptaszki są ździebko za jaskrawe;)


A i tak mi się podobają!

W następnym wpisie, który najstarsi górale nawet nie wiedzą kiedy będzie;), mam nadzieję pokazać ukończony Wiśniowy SAL.

Pozdrawiam wszystkich komentujących i zaglądających - nuda u mnie na blogu, kajam się:( Poprawy nie obiecuję, bo wiadomo jak z obietnicami bywa... 

14 komentarzy:

  1. oooo, mnie też się bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft - pozostaje mieć nadzieję, że na kolejny wpis nie będzie trzeba tak długo czekać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dobrze, że był taki warunek,od razu to motywuje ;))) śliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Красивая вышивка! Очень по-весеннему!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne oba wzorki, cudnie Kochana Ci wyszły ;o) Czekam na kolejne 2 pory roku ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubie takie hafty a twój wyglada przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak miecz nad głową ;) wiem coś o tym ;)
    Ciekawy haft! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Мариш, какая прелесть... Замечательная весна!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sampler!Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakież to u Pani cudne rzeczy powstają!!!
    Wszystko tak pięknie dopracowane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość prezentuje się pięknie:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Gratuluje :) Ślicznie tu u cb ;*

    Komentarz za komentarz? Obserwacja za obserwacje?
    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń