5 września 2013

Lato

Nie umiem się zebrać i przeprosić z tym moim zakurzonym blogiem:(
Nic już chyba na to nie poradzę, wolę zaglądać do Was i podziwiać Wasze cudeńka:) Ale bloga nie zamykam, niech wisi, może kiedyś, na emeryturze...;)

Póki co trzecia odsłona SALu - letnia.
Normalnie podprasowałam trochę płótno bo patrzeć nie szło na pogniecenia.
Razem z Wiosną
i Zimą
Mam pięciodniowe opóźnienie w prezentacji letniej odsłony, mam nadzieję nie ukarze mnie organizatorka zabawy i ostatni jesienny schemat też dostanę, bo haftuje się świetnie!
Dziękuję za pozostawiane wszystkie komentarze, same wiecie jak one cieszą;)

16 komentarzy:

  1. Чудесное лето! Ягодки, птички!:) Очень красивая вышивка!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają niesamowicie te samplerki :)
    Nie mogę się pogodzić z tym, że tak rzadko tu bywasz.
    Uwielbiam Twoje hafty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dawno Cię nie widziałam i na blogu i "na żywo"!
    Może na jakieś spotkanie się wybierzesz?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Мариш, очень красиво получается!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Марина, очень красиво получается! Мои все еще ждут оформления....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana cudny, kolejny schemat na pewno dostaniesz, pojawiaj się częściej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog powinien cieszyć twórcę i to twórca jest najważniejszy. Wstawiasz posty wtedy, kiedy to Ciebie cieszy :)
    Ja też wolę przeglądać inne blogi. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. отличное лето получилось и так замечательно все сезоны смотрятся вместе:) пиши на почту за осенью:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello

    Just found your lovely blog.
    Your stitching is beautiful (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wszystkie trzy są śliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam przypadkowo bo zobaczyłam te cudowne domki. Właśnie zapisałam się na podobny SAL z domkami na każdy miesiąc roku. Na pewno jeszcze tu wrócę :) Ja też tak mam ,że więcej buszuję po cudzych blogach,a zaniedbuję własny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie piękne rzeczy robisz, tak ślicznie na lnie wyszywasz i zabierasz nam przyjemność oglądania tego :) mam nadzieję, że mimo wszystko jeszcze czasami coś zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Мариш, прекрасный семплер получается. Браво!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marinko Kochana, wpadaj częściej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Чудесное лето, очень мне нравится.. Браво!!

    OdpowiedzUsuń